金剛菩提原子能否看出是幾瓣的,有人說買回來原子都是五瓣的

時間 2021-05-06 07:38:55

1樓:一覽清雲

五瓣是最常規的瓣數,所以是五瓣的很正常。原子是看不出瓣數的

2樓:青長黑短

你好!要是帶果肉的肯定看不出來,把果肉去掉能看出來。

3樓:放過不

看不出的,原籽外面一層果皮,根本看不出裡面什麼樣子

4樓:一龍說車

看不出來 去皮就能看出來 幾半的都有 半兒越多越貴

金剛菩提佛珠幾瓣的好,有什麼含義

我買的金剛菩提只有五掰是假的嗎?

5樓:匿名使用者

五瓣的金剛菩提不會是假的,金剛菩提造假也肯定造假多瓣的。天然金剛菩提一般都是五瓣,六瓣,數量非常多,所以五瓣,六瓣金剛菩提**很低,沒有人會去造假五瓣,六瓣金剛菩提。

6樓:匿名使用者

大部分金剛都是五瓣的,所以五瓣相對而言**低一些,一般沒人造假,除非是造五星雙龍大金剛或一代龍小金剛。所以五瓣不是造假的特點,更多瓣或者品相才是,判斷真假你可以上幾張圖。

金剛菩提子是5瓣還是6瓣

7樓:普賢金剛薩埵

五瓣六瓣都有,一般說法是1-21瓣都有,但是兩邊的都很少見,以五為中心,越往上瓣數越多越稀少,往下半數越少越稀少,5瓣和6瓣的最常見,同等品質和大小情況下,六瓣的相對於五瓣更貴點。

8樓:匿名使用者

很高興為您解答!

金剛菩提子按照稀見程度來排列的話。大致如下:

一級:常見:5瓣。

二級:比較常見:6瓣、4瓣、小7瓣,非圓形2瓣**:

較為稀少:大7瓣、8瓣、真三瓣(圓形3瓣,非長壽)、象鼻金剛四級:稀少:

月牙1瓣(大39mm及以上)、聯體金剛(2個聯)五級:極少:真2瓣(圓形)、聯體金剛(3個聯)六級:

極品:真1瓣圓形

希望可以幫助到您!

9樓:匿名使用者

一般是5瓣,6瓣數量相對於較少。可以去文玩部落菩提版塊交流。

這個是金剛菩提嗎,幾瓣的 10

10樓:匿名使用者

是小金剛菩提,幾瓣的要數瓣線,這幾圖看不出,大概五瓣。

金剛菩提子幾瓣的好?不同瓣數各有什麼含義

金剛菩提幾瓣的最好?

11樓:神秘火車頭

單獨從**上來說,瓣數越多越好,因為瓣數越多的金剛菩提**越高。

金剛菩提子的價值取決於菩提子的顆粒大小、瓣數多少以及紋 路和線路是否突起。金剛子的寓意十分豐富,按其1—21瓣瓣數的不同,而具有不同的含義。瓣數越多、顆粒越大越是極品。

寓意與價值:

一瓣:帶走罪惡,遠離危險。

二瓣:保佑孩子,減輕壓力,此種瓣數多為女性佩戴。

三瓣:益於教育,可使人的思維保持清晰,明智。

四瓣:免受疾病的困擾,避開天災。

五瓣:助家庭和睦,易使人保持平和的心態。

六瓣:利錢財,可增加財運,商人多青睞此瓣數的金剛菩提子。

七瓣:給人帶來歸屬感,穩定內心,多為追求穩定的人佩戴,同時亦可助功成名就。

八瓣:調節脾氣,家庭和睦,給予力量。

九瓣:提公升自信,獲得更多知識與財富。

十瓣:得到社會名望。

十一瓣:消除痛苦和憂傷,對子女有祝福作用。

十二瓣:幫助減輕精神壓力。

十三瓣:減少罪惡,帶來財富。

十四瓣:實現願望,帶來快樂,有守護的作用。

十五瓣:有助於婚姻美滿、長壽,主使內在的平靜。

十六瓣:易於成功,促進生意的發展。

十七瓣:有益於心腦方面的身體健康。

十八瓣:帶走罪惡,遠離危險。

十九瓣至二十一瓣:可遇而不可求的瓣數,具有不可言說的神秘力量(市場上少見)。

12樓:竹林細雨

金剛菩提二十一瓣的最好。

金剛菩提的好壞一般按照以下幾個因素評價:直徑越大越好、瓣數越多越好、花紋越飽滿越好(暴肉、滿肉、柴肉等分類)、金剛無斷齒好、金剛無裂好(有些果子有裂痕)、還有矮莊金剛(就是金剛比較扁)也是比較受玩家追捧的所以**也高。

金剛菩提子很少作假,市場上會出現切瓣數,但是五瓣以內的很少有假。金剛菩提子的價值就在於瓣數,切瓣數的目的也是為把**做高。

1、看紋理,因為每一顆菩提子的紋理幾 乎沒有完全一樣的,天然菩提子多多少少都會有裂痕存在。

2、看外形,越扁的金剛菩提子越好,而且不要選籽實的形狀不正,或者有殘缺、有稜角的金剛子。

13樓:韋楊氏賀冬

沒最好的,五瓣最常見也最便宜,瓣數越多越貴!看樣子你一定是新手吧?勸你先入一串五瓣的玩玩!不然就算再貴你不會玩玩廢了那就……

14樓:建瑤鎮甲

7瓣以上的比較好,12瓣以上的才會有一定的收藏價值,都說21瓣的最好,但是不久前,【十里河】出現了22瓣的。

15樓:偉少說文玩

偉少講解通俗易懂,深入簡出,風格幽默,帶您領略文玩的魅力,走入文玩世界的淨土,讓你告別小白揮別吃藥,從此明明白白玩文玩!

金剛菩提子怎麼分別幾瓣

16樓:

很簡單,從中心孔成放射性發散開紋路把金剛平均分成了幾份就是幾瓣,給你個圖參考。

金剛菩提5瓣6瓣是什麼意思 什麼樣的算是好的 請給個指點

17樓:楚留香文學

五瓣是最普通的,6瓣好一點,瓣數越多越貴,也越稀有

18樓:匿名使用者

拿金剛比喻橘子,乙個橘子撥開皮,整個橘子估計有 瓣左右,金剛表面一條條紋路,數數有幾瓣,就是幾瓣。爆肉就是紋路,爆肉就好比「荔枝」紋一樣,爆出來的

菩提金剛怎麼辨別,金剛菩提怎樣鑑別

在水伊人 您好菩提金剛辨別以下方面 首先一定要分清國產金剛和尼泊爾進口金剛,現在不單有國產金剛還有很多緬甸金剛和東南亞金剛流入了中國市場!下文統一稱為國產金剛!這些全部都是嫁接培育出來的,密度和皮質和尼泊爾原產的金剛有很大的區別!最後盤玩的效果也會差很多 國產的金剛很脆容易掉齒,齒型非常的尖銳,扎手...

怎麼鑑別金剛菩提的真假,怎樣識別金剛菩提真假

首先一定要分清國產金剛和尼泊爾進口金剛,現在不單有國產金剛還有很多緬甸金剛和東南亞金剛流入了中國市場,下文統一稱為國產金剛。這些全部都是嫁接培育出來的,密度和皮質和尼泊爾原產的金剛有很大的區別,最後盤玩的效果也會差很多。國產的金剛很脆容易掉齒,齒型非常的尖銳,扎手,密度也比較小,拿手上的份量很輕。而...

金剛菩提子如何打孔,金剛菩提穿線怎麼打孔

苦苦的掙扎 金剛菩提天然帶半孔,頭部大孔,在尾部收合。一般需要先在尾部開打,找準幾瓣收合的中心處,先輕力定位,再慢慢打進去半厘公尺左右。然後從頭部 自然大孔處 擴孔,擴到接近尾孔,再從尾部打進去接頭。打孔如果是用電鑽,建議用低功率低轉速的,這樣容易掌握力道和方向。打孔的時候因為鑽頭會輕微移動,需要你...