十萬火急,請幫忙翻譯,謝謝

時間 2022-08-01 14:05:04

1樓:海盜賊兒

due to our too many orders, the current production schedule is relatively slow, sorry to tell you, in accordance with the current production schedule, we can not deliver on time. in addition, we also must carry on the strict quality, your company is outstanding brand company, we hope to your company's products are of the best quality. please help us to postpone the two shipment, we feel very sorry.

i hope to get a reply as soon as possible, thank you!

2樓:縈心樹

個人認為樓上的翻譯比較到位,這句in addition, we also must carry on the strict quality, your company is outstanding brand company, we hope to your company's products are of the best quality,希望樓主再好好斟酌下,有太多單句,希望能整理成乙個或兩個複句

十萬火急取名 20,十萬火急。請高手起名。謝謝了

林伊餘。自來自去動洪爐,無象無私無處無。回雁不多消氣力,染花應最費工夫。溟蒙便恨豪家惜,濃暖深為政筆驅。莫訝相逢只添睡,伊余心不在榮枯。自己的孩子 自己取 爺爺奶奶姥姥老爺 也可以 會舒服 不會留下遺憾。林妙佳。林思瑜。林婧宸。林偌菲。林靜潯。林嫣琪。十萬火急。請高手起名。謝謝了 女孩 袁望舒。望舒...

英語翻譯十萬火急,英語翻譯 十萬火急!!!!!!!!!!!!!!!

經仰天長嘆偷偷hvhvhv 中華人民共和國國歌英文翻譯 英語翻譯 十萬火急!1 美國人叫貨車住房汽車馬達的家總是用於節日當乙個家庭正高山或去海邊,他們可以住在他們的家裡幾天或幾個星期所有成員的乙個大家庭可以享受更美好的生活時,他們正在一起旅行這就是為什麼住房汽車已經變得非常流行的.在美國有許多公園為...

求英語天才翻譯以下這段文字,十萬火急!!謝謝!用於報名表的

苯並在鹼基雙冠王 測序 動機的可能性簽名的電導率 苯並雙冠王dna鹼基可用於dna的序列,我們已調查了這些基地的導電效能時,非共價鍵夾在兩層 5,5 奈米管電極。它是發現這些基地進行不佳,使得很難區分 他們。在一個苯並電導率的變化分析,為腺嘌呤之間的碳奈米管的尖端距離函式透露,即使 雖然4個數量級時...