請幫忙將普通話翻譯成粵語

時間 2022-08-13 16:05:07

1樓:祭殪

哩個社會不可避免存在各種各樣嘅人,好人壞人,善良嘅人奸詐嘅人,大方嘅人小氣嘅人等等。唔管我哋中意邊種人或者討厭邊種人,另外嘅果種人肯定仲會存在。我哋唔可以講自己唔中意嘅人就唔系好人,只能夠講我哋嘅生活價值觀唔同。

正所謂道不同不相為謀,如果唔得改變對方都不能接受對方,咁就只能改變自己。

眨眼係依家嘅公司工作已經有兩年幾,就算依家系公司有再多嘅唔開心,我對公司都仲係有一定嘅感情。對於公司對我嘅培養,我心存感激。對於同一d人接觸嘅經歷,讓我學到嘅嘢都系我一生難忘嘅。

今日同原來嘅一位同事系網上傾,講佐好多嘢,突然之間發覺自己好似不可救藥咁長大佐。聽佢一句勸,讓同我自己平時關係比較我嘅經銷商有佐心理準備,今日提前話俾佢哋知我今後嘅打算,選擇系被祝福嘅。當然,在離職前我想仲會同所有嘅客戶正式咁道別一次,讓佢哋正式咁轉到負責嘅同事手上。

我唔想做個唔負責人嘅人,既然系服務產品,唔應該淨係掛系一邊就無事。一d客戶都系有佐兩年嘅來往。無論如何,出去或者會繫朋友。

有人講過:生命就係一次跨越荒蕪嘅長跑,我哋所要做嘅,就係不好辜負自己。如果以100年計,我嘅人生已經過去佐四人之一。

無論如何,人係為佐自己內心感受而生,選擇開心定係選擇灰心,都系一念之間。我係應該好好咁籌畫下乙個四分之一人生嘅時候啦!冇錯,我哋需要對自己做嘅每一件事情負責到底,對自己嘅人生負責到底。

[我的媽呀..終於譯完了...~~看在我這麼辛苦的份上.沒有功勞也有苦勞吧..~_~

我是正宗的廣州人哦~~呵呵..

斗膽問問...樓主你是不是在逗我們玩兒啊..這麼長的東東..這麼少分...

哎..反正我是任勞任怨啦~~

~~謝謝了]

2樓:雪狐公主

這. . . . . .

普通話翻譯成粵語,將普通話翻譯成粵語

二樓翻譯比較好 一樓估計不是廣州人 將普通話翻譯成粵語 我愛的五寶 2 用玻璃片吉死我啦 3 殺你 9 核突 10 柱 12 叫食q 保安 請你出去 14 眉毛長佐d,修 下啦15 一定坐監 16 穩我去失禮人啊 或 穩我去丟假啊 17 他話贏梗啦 18 頭都爆了 19 cheap 或 lao 大概...

求普通話翻譯成粵語,普通話線上翻譯(轉換)粵語網站

都冇人陪我唱下歌,摸下酒杯底,講下野。我個心好辛苦同邊個講,邊個又會明?我以前中意果個人,你去佐邊啊?都冇人陪我陪我一齊飲醉酒,我好想醉好想喊,好想放掉過去d一切,但系我又做吾到。少佐德德既賊妞就吾系賊妞啦 都dou1 沒mut6 有jau5 jau6 人jan4 陪pui4 我ngo5 一jat1...

粵語翻譯成普通話什麼意思, 是廣東話,翻譯成普通話是什麼意思。?

打 回來叫你老爸抓兩隻雞做雞酒給我吃啦。現在都像平時那種吃法怎麼行呢。雞酒都吃不到。今早又叫我還吃。早知道這樣我就在黃岐生 地名嗎? 哈利與菠蘿油王子 打個 回來給你爸,讓他抓兩隻雞來做點 雞酒 女人坐月子吃的一種廣東傳統滋補食品 給我吃吧。現在還跟平時吃一樣的東西怎麼可以呢?連雞酒都沒有!今天早上...