求普通話翻譯成粵語,普通話線上翻譯(轉換)粵語網站

時間 2022-08-03 03:10:04

1樓:匿名使用者

都冇人陪我唱下歌,摸下酒杯底,講下野。我個心好辛苦同邊個講,邊個又會明?我以前中意果個人,你去佐邊啊?!

都冇人陪我陪我一齊飲醉酒,我好想醉好想喊,好想放掉過去d一切,但系我又做吾到。少佐德德既賊妞就吾系賊妞啦~

2樓:超讚軼可

都dou1 沒mut6 有jau5 jau6 人jan4 陪pui4 我ngo5 一jat1 起hei2 醉zeoi3 ,我ngo5 想soeng2 要jiu1 jiu3 醉zeoi3 想soeng2 要jiu1 jiu3 哭huk1 ,想soeng2 要jiu1 jiu3 放fong3 掉zaau6 deu6 diu6 過gwo1 gwo3 去heoi2 heoi3 的dik1 一jat1 切cai3 cit3 可ho2 是si6 我ngo5 做zou6 不bat1 到dou3 。少siu2 siu3 了liu5 德dak1 德dak1 的dik1 賊caak6 妞nau2 就zau6 不bat1 是si6 賊caak6 妞nau2 了liu5 。

3樓:匿名使用者

1, 再見,再也不見. --- 拜拜吶,以後都唔好再見吶。 2, 我們之間,可以重新開始嗎?

--- 我地仲可唔可以重頭嚟過啊? 答問題補充: 3, 是要持續仍舊珍惜,還是回到原地 --- 系要繼續依然珍惜,啶系返到原地.

4樓:天羽影翼

都無人陪我唱歌飲酒講口(吹水),個心裡面唔好受同滴人講滴人又有邊個明白呢?以前我中意噶果個你去左邊度啦啊~~~

大致就是這樣了

普通話**翻譯**換)粵語**

5樓:匿名使用者

6樓:世人謂我戀長安

我覺得沒有這種東西吧,如果不介意的話我可以幫你翻譯一下,我是廣東人。【:)】

7樓:l流浪先森

用excel將粵語譯成普通話,請看如下步驟:

第1步:開啟資料**,如下圖所示:

第2步:選中資料區域,如下圖所示:

向第3步:選擇diy工具箱按鈕,如下圖所示:

第4步:選擇翻譯按鈕,如下圖所示:

第5步:彈出對話方塊,選擇粵語譯中文,如下圖所示:

第6步:選擇存放位置,如下圖所示:

第7步:確定後即可看到輸出結果,如下圖所示:

注意事項

8樓:拂曉再生

你可以下金山快譯很方便就是要錢

9樓:煇煌葉子

我在廣州說廣東話的時候你還在農村

10樓:匿名使用者

怎麼了,你有沒有女朋友呢

11樓:匿名使用者

沒有你,就算把世界給我,我還是一無所有。再多的「我愛你」抵不上一句「我娶你」。

12樓:百度使用者

如孩兒能伏於爸爸的肩膊

誰要下車

13樓:匿名使用者

沒有!哪有這種**!!

14樓:匿名使用者

廣東話有很多地方都不一樣的 澳門的跟香港 還有廣東的 都不一樣。會有一點點差別

普通話翻譯成廣東話!

15樓:斐青愚從丹

lz吖~這信有些錯字&語句不太通順吖=

=p.s:翻譯成廣東話也會有很多種形式的

anyway

我這廣東人要讀的話就是下面這樣...

道歉信尋晚我犯咗乙個嚴重嘅錯誤,雖然哩個錯誤好模糊,但喺好重要。事後我認真睇咗八榮八恥同**處置犯罪分子嘅檔案,我洗咗整整3個鐘去睇,事後我終於發現....我睇嘅哩d嘢同我嘅錯誤一d關係都冇!!

死蠢~我喺話我死蠢..不過

喺冇任何法律依據下我依然清楚自己嘅錯誤嘅嚴重!

我一直好關心親愛的但喺尋晚我錯啦..錯喺以下幾條:

1親愛的同我傾計我冇理佢..佢自己上演咗一部自言自語劇2事後好嬲咁打我手機,我手機關咗機...(電池冇電)3停電都唔得,我應該24小時開機

4放工後我仲大搖大擺咁同同事走去吃咗個半鐘嘅飯..冇及時翻屋企..

最後乙個就喺

今日上晝為咗偷偷寫哩個道歉信

成個上晝冇理親愛的

我錯啦,我要向我可愛、靚女、有d自戀但喺有時刁蠻.任性..普通話半標準嘅親愛的道歉!

我保證:以後每日訓覺之前最認真咁講晚安。早上準時哎親愛的起身(然之後我繼續訓)..每日保證翻工淨喺遲到10分鐘以內!以後努力學習煮飯彌補你煮飯好難吃..好啦

的確喺好~難吃..嘅空缺!

最後,多謝廣東嘅兄弟姊妹們嘅翻譯

(結束)

嗯~就是以上這樣

lz直接照抄吧~~

希望你女友快點原諒你啦~

16樓:匿名使用者

翻譯:你什麼時候會主動找我說話----你幾時會主動搵我講野?

給你乙個《粵語學習網》

http://www.520hai.com/jichu/實用粵語300句***

17樓:邊宣鐸靈陽

沒得翻譯。

因為廣東話也就是說「好悶」「鬱悶」。

本人正宗廣州人。

18樓:匿名使用者

你幾時會主動搵我講嘢》 ni ji shi hui zhudong wen wo jiang ye (谷歌拼音輸入法)

有的朋友加用了 「先至」或者「先」。 這是普通話 「才」 的意思。

由於大家語境不了解,自己估摸著加的。 也可以用。

傾偈 意思偏向於「聊天」

如果要強調表達說話這個動作的,還是用「講嘢」比較好。

19樓:匿名使用者

沒什麼語境啊~

1、你幾時先至主動搵我傾偈?(你什麼時候才會主動找我聊天?)2、你幾時先至識得搵我傾偈?

(你什麼時候才懂得主動找我聊天?)3、你咩時候會主動搵我傾偈?(你什麼時候會主動找我聊天【問下一次什麼時候意思】)

4、說話不是理解成聊天的意思,即「理睬」 ,通常是屬兩者吵架完後互相不理不睬讓後一方終於耐不住要爆發了就會說:你什麼時候會主動找我說話!這時廣東話通常會說:

「你識得主動理翻我先咩!「

20樓:匿名使用者

你咩時候會主動搵我傾計。

(累咩時浩燴主凍搵哦king伎)

大約是這樣吧.

我是廣東廣州人.

「你咩時候會主動搵我傾計。」這個是沒錯的

但下面的譯音就不保正確.

21樓:xiaohai好

非常簡單~「你咩時候會主動搵我傾計」~拼音系ni mie shi hou hui wen wo qing ji~~嘿嘿~~夠明白了吧?

22樓:

你咩時候會主動搵我傾計

你幾時先至主動搵我傾偈

23樓:

ni ji shi xian hui zhu dong tong wo jiang ye?

你幾時先會主動同我講野?

24樓:在鑫薩妙柏

你好,請問你哋酒店喺銀杏酒店管理學院面試實習生嘅結果全部出咗嚟未啊?我朋友冇面試成功,因為到時面試嘅人話佢好適合你哋酒店,好像佢嚟你哋酒店,但系面試結果名單上並冇佢,佢好失望好唔開心,佢一直等緊你哋酒店,淨係面試咗你哋一間酒店,請問可唔可以再畀佢一次機會嚟你哋酒店面試咧?唔該嗮.

普通話翻譯成粵語廣東話。我愛你

25樓:匿名使用者

[普通話]:我愛你

[粵語]:1、我中意你;2、我好喜歡你;3、我好likey你(中英文並用,港人喜歡這樣表達);4、我愛你(這也是廣東人喜歡的一種表達)

26樓:哥德式微笑

我中意你

粵語發音是:o zhong yi nei

求能將普通話翻譯成粵語的工具,最好帶發音功能

27樓:可樂也要矜持

不僅能翻譯bai

求粵語轉普通話的轉換器,不用人為哦. 5

28樓:匿名使用者

曾經幫你查詢過這方面的專家,均答覆:"粵語/普通話/轉換器"暫時無貨!

29樓:soul_丹小姐

你唔中意距都唔系甘嘎

求翻譯成普通話~

30樓:中公教育

女:鑰匙好像沒了,把鎖撬開吧

男:到底有還是沒了

女:我也不知道有還是沒了

男:要是有你讓我撬,萬一撬了,撬禿嚕了咋整(撬壞了咋整),要撬,你自己撬!

女:我自己撬就我自己撬

女:鑰匙找到了,鎖壞了

男:我說沒丟,你自己非要撬的。

女:剛才我自己也不知道沒丟,就別撬?撬撬咋的了,撬壞了再買乙個唄,你沒完沒了的說啥呀?

男:我說啥了

女:你一直說,還說你啥也沒說

男:下回有就有,沒有就沒有,告訴你別撬就別撬,別自己瞎撬撬壞了。

31樓:12擴音

這個厲害了,看懂了,但不想翻譯

有沒有普通話翻譯成廣東話的**啊(**翻譯)

32樓:一點歐尼是女神

你只要在下面的文字框中輸入或者貼上入你想要轉換的句子和文章,然後點選下面的轉換按鈕,就可以把普通話轉譯成廣東話(粵語)了,也許有時有些細節方面有些生硬和不盡如人意,這就需要您的理解和寬容了。轉換完成之後的文章和句子依然會顯示在這個文字框中代替原來文字的位置,你就可以自由修改,也可以複製貼上到你需要的地方去了。

33樓:匿名使用者

寬容了。轉換完成之後的文章和句子依然會顯示在這個文字框中代替原來文字的位置,你就可以自由修改,也可以複製貼上到你需要的地方去了。

34樓:小花花

網頁鏈結

希望對您有所幫助望採納

35樓:匿名使用者

分都捨不得給?

36樓:天涯海角同你行

粵語最好去廣東學,加油哦

普通話和粵語實時翻譯軟體有哪些?如何操作?

37樓:l流浪先森

用excel將粵語譯成普通話,請看如下步驟:

第1步:開啟資料**,如下圖所示:

第2步:選中資料區域,如下圖所示:

向第3步:選擇diy工具箱按鈕,如下圖所示:

第4步:選擇翻譯按鈕,如下圖所示:

第5步:彈出對話方塊,選擇粵語譯中文,如下圖所示:

第6步:選擇存放位置,如下圖所示:

第7步:確定後即可看到輸出結果,如下圖所示:

注意事項

普通話翻譯成粵語,將普通話翻譯成粵語

二樓翻譯比較好 一樓估計不是廣州人 將普通話翻譯成粵語 我愛的五寶 2 用玻璃片吉死我啦 3 殺你 9 核突 10 柱 12 叫食q 保安 請你出去 14 眉毛長佐d,修 下啦15 一定坐監 16 穩我去失禮人啊 或 穩我去丟假啊 17 他話贏梗啦 18 頭都爆了 19 cheap 或 lao 大概...

請幫忙將普通話翻譯成粵語

哩個社會不可避免存在各種各樣嘅人,好人壞人,善良嘅人奸詐嘅人,大方嘅人小氣嘅人等等。唔管我哋中意邊種人或者討厭邊種人,另外嘅果種人肯定仲會存在。我哋唔可以講自己唔中意嘅人就唔系好人,只能夠講我哋嘅生活價值觀唔同。正所謂道不同不相為謀,如果唔得改變對方都不能接受對方,咁就只能改變自己。眨眼係依家嘅公司...

粵語翻譯成普通話什麼意思, 是廣東話,翻譯成普通話是什麼意思。?

打 回來叫你老爸抓兩隻雞做雞酒給我吃啦。現在都像平時那種吃法怎麼行呢。雞酒都吃不到。今早又叫我還吃。早知道這樣我就在黃岐生 地名嗎? 哈利與菠蘿油王子 打個 回來給你爸,讓他抓兩隻雞來做點 雞酒 女人坐月子吃的一種廣東傳統滋補食品 給我吃吧。現在還跟平時吃一樣的東西怎麼可以呢?連雞酒都沒有!今天早上...