廣州有什麼地方值得去遊覽

時間 2021-05-10 18:20:36

1樓:匿名使用者

有很多地方可以去,只是需要你有一雙渴望發現的眼睛和輕鬆愜意的心境1 [去珠江邊散步]

2 [去上下九放電]

3 [在粵富廣場淘碟]

4 [去天河城門口邂逅]

5 [去麓湖約會]

6 [去活力28k歌]

7 [去紋枰書吧看書]

8 [去西關培養氣質]

9 [去bobo尋找靈感]

10 [去二沙島聽**]

11 [去沙麵懷舊]

12 [去酒遍東西喝酒]

13 [去faceclub跳舞]

14 [去小山酒吧聚會]

15 [去老房子體驗鄉土風情]

………………

2樓:匿名使用者

1.步行街,現代化建築系大城市標誌.廣州電視塔,我霖香港無吧?咁高嘅電視塔,全球僅此一座吧!

2.廣州嘅美食在於各地皆備,系尼度可以食到多數國家,地方嘅美食,中國僅此一處!粵菜博大精深,要求色香味俱全,注重味道嘅同時不忘養生,你覺得粵菜普通,系因為你無食過真正嘅粵菜!

3.騎樓因為城市嘅發展寬容讓步,物以稀為貴,所剩不多的騎樓正可讓愛廣州嘅人更加珍惜廣州,在發展中思考,反省自身.

4.廣州處於熱帶邊緣,橫跨北回歸線,四季如春,適合花朵嘅生長,雖不如雲南多花,但佢地系因為以花為經濟作物,所以大力發展.縱觀咁多個城市,除以花為經濟作物的城市,與廣州城市發展水平齊平的,花朵無一能與廣州媲美,綠化帶處處可見,橋也有花朵裝飾.

花城當之無愧!

5.夏天,明唔明咩叫夏天,炎熱的季節.除左地中海氣候地區,邊度嘅夏天唔熱?廣州因四季如春而得春城美名,主要系因為四季為差不大,而唔系字面上膚淺嘅日日都系春天!

6.廣州唔系旅遊區,特點系經濟發達!無論系祖國各地定係全球各處,都有人慕名而來!亞運盛會將至,相信亞洲各國來賓都將見證這偉大時刻!

如果你唔系廣州人,請你唔好偽裝!唔好離間我哋!廣州系祖國嘅一部分,系祖國發展嘅主力之一,廣州包容你地嘅同時,請你地都包容廣州.

我會包容尊重各地同胞,因為我哋同系中國人!流嘅系一樣嘅血,新國現代化發展需要嘅系團結一致,而唔系搞孤立!請牢記,我哋同系炎黃子孫!

請熱愛祖國每一寸土地!

如果你係廣州人,請你熱愛自己嘅故鄉,如果你連自己嘅根嘅優點都睇唔到,建設故鄉,建設祖國,建設更美好嘅世界從何談起?多留意廣州,廣州不是不美,而是你缺少發現廣州美的眼光!換個角度睇,相信你都會熱愛廣州!

如果乙個人連自己嘅根都唔重視,嫌棄,憑何為人?

----------------------------------

我嘅言辭過激,對唔住,因為最近受到推普廢粵嘅影響,過於敏感,因為聽到費粵嘅野,真係覺得好痛心,本是同根生,相煎何太急。見住廣州本地嘅小朋友都唔識講廣州話乜濟,我覺得好心痛,好驚廣州特有嘅文化發展唔落去。系呢個新時代,我哋應該團結一致對外,同是黑眼睛,黑頭髮,黃**,的確好難接受尼種排斥。

我對我嘅言辭感到抱歉,但同時都好開心,因為見到有唔少人都系愛廣州嘅,而且比我更理性,無錯!我都應該學習你理性嘅愛,咁樣先繫真正愛廣州,為廣州好!再同你講聲,對唔住!

多謝你!

3樓:灰谷落櫻

其實我都想講

或者系因為太熟悉

d f問我尼個問題我都五知點答

4樓:匿名使用者

廣州長隆很好玩,火爐山公司好玩,南湖遊樂園都是一流的好玩好地方,有空來我們公司萬博橋生裝飾坐坐,指點我們公司的文化。

現代簡約 田園風格 中式古典 混合型風格

個人介紹:張工,專業從事於家居、別墅、圓林、大型給排水、電路系統報建圖、寫字樓、賓館、瑜伽館、美容院、酒樓等一切室內外裝飾工程 所在門店:廣州市萬博橋生裝飾工程****

5樓:彌漢

想要了解一座城市首相要吃到地道的廣州菜,然後接觸到地道的廣州百姓,在廣州住一段時間你就會有感覺了

6樓:匿名使用者

其實身為乙個本地人,我真係好認同你講既也,睇到知己真係覺得好開心……我地納稅人比左甘多錢落亞運度,到頭黎同外省人介紹d也,真係唔知講咩好。我從來都唔覺得廣州有邊度系值得去既……唉,同感同感啊。

廣州有什麼地方值得一去,去廣州旅遊,有哪些景點值得一去?

逛街 上下九 狀元坊一帶,很便宜,質量就一般般 年輕穿便宜點也沒有所謂。檔次再好一點,中華廣場附近 地王 流行前線。高檔一點 天河商圈,正佳廣場 天河城 時代廣場 中信大廈等等。再再高檔一點,環市路 淘金路 建設六馬路一帶。友誼商店 環市路 正佳廣場 時代廣場都有 麗柏廣場。頂級牌子貨。公園 白雲山...

李白去什麼地方遊覽的時候寫下過什麼詩

gaohaiyue是我 1 李白去廬山看到瀑布寫下 望廬山瀑布 日照香爐生紫煙,遙看瀑布掛前川。飛流直下三千尺,疑是銀河落九天。釋義 香爐峰在陽光的照射下生起紫色煙霞,遠遠望見瀑布似白色絹綢懸掛在山前。高崖上飛騰直落的瀑布好像有幾千尺,讓人恍惚以為銀河從天上瀉落到人間2 登廬山五老峰寫下 登廬山五老...

路過廣州去什麼地方好呢

超人老馮 絕對要去越秀公園,那裡有五羊雕像,是廣州羊城的標誌,不去看五羊雕像,就不算到過廣州。而且那裡空氣很不錯。 可以去越秀公園 北京路 上下九 當然是去看五羊雕塑啦 來廣州,你不得不去四個地方,就是天河城,北京路,上下九,中華廣場。四個地方都有各自的特色,廣州的地鐵把四個地方都聯絡起來,遊玩十分...