今天是小侄子的5週歲生日給我個搞笑點的生日祝福吧

時間 2021-06-06 19:02:55

1樓:匿名使用者

黃子華抵死金句

飲得high high地,不如返屋企

損人先利己,打贏靠暗器

若要人不知...唔好甘低b....

得閒奸一奸,大病都好翻

你唔醜,你點算醜啊,你係塊面唔多實用咁解嘛,你嘅鼻臺太大,啲眼耳口鼻咪唔見使咯

處男系無資格自殺嘅!

錯就要認!要對方認!!!

損人不利己,不如跳井死~~~

有恩不報未算差.....有仇不報正人渣....

三十六著,恃強凌弱

江湖一滴血..

不對外人說..

如對外人說..

日夜流鼻血..

愛情有如流星雨,短暫而美麗,

如果你沒有時間談情就請你跟我露營

只要有泳衣,死左都有得醫

你好巴閉咩?我夠有3個c咯,cheap、cheaper、cheaperper

你愛的,得唔到.你唔愛的,你甩唔到

卸咗妝後仲認得叫做化妝,認唔嘅叫做喬裝

化妝叫make up,女人唔單止俾個make up你睇,仲要俾埋個****** of你睇

鞠躬盡瘁死而後已,if i try so hard, i will die after worst.

百佳呢個名改得好,甘大間鋪頭只系得100樣野系佳.呢d咪叫做謙虛羅.

基本上男人系做到三個不,不主動,不抗拒,最重要我地系不負責嘅.

d老闆成日話d員工做野都唔羅個心出來,激死人.

d員工就成日話老闆都唔羅舊金出來,洗死人.

你返去同日本人講~~釣魚臺我地中國的!

佢畀份人工你,一半系畀你做嘢嘅,一半系畀你受氣嘅

d豬扒令到我哋d男人好唔安樂

但卻令到你哋d女人好快樂

buffet 不妨太過份.出貓不要太高分

我有一份工...叫做陰功

喺愛情之中,女人最偉大!男人嘅犧牲,就為咗追求美麗;而女人嘅犧牲,就只系得到一個麻甩佬!而最偉大嘅系佢哋根本唔覺得系犧牲。

我第一次戀愛之前,我嘅小龍女只需要一個條件,就係靚,我知我咁樣諗好膚淺,但系嗰陣時我重細,唔知道原來身材都好重要架。

殺人放火金腰帶 今次唔得幫你挽鞋!

唔該你失戀就唔好唱情歌啦,失戀唱情歌即系漏煤氣,你關窗姐

好多人結婚,最初就以為自己系婚姻嘅用家。後來先發覺自己系感情嘅炒家,於是想離婚。 但系離婚又要攪幾年,睇住周街都系新盤靚盤,自己個盤又放唔出,幾難受!

我從小就知道,我係一個偉大嘅演員。

人哋細個成班細路群埋,鐘意玩扮結婚,扮爸爸媽媽。我細個,就鐘意扮姦夫淫婦。

但系唔知系咪我個樣比較老實,我係從來都冇機會扮姦夫。每次我都系扮淫婦......嘅老公。

雖然系咁,雖然,我亦都系成班人之中最細嗰個。但系我已經可以將一個妒忌嘅男人心態表現得淋漓盡至。

當然,我啲朋友個個都讚我,話我天生出嚟,就係戴綠帽嘅。

如果你話我聽,因為我唔靚仔,所以唔可以做戲,你唔應該話我聽!因為唔關我事,我唔應該負呢個責任,你應該同我父母講,系佢哋攪成我咁嘅。如果你要罰,應該罰佢哋。

以後,邊個醜樣,就罰佢爸爸媽媽唔準做戲!或者剩系做茄呢啡!

我唔系一個唔負責任嘅人,為我爸爸媽媽嗰短短一剎嘅快感,我已經負責負咗廿幾年。你估做我好易做啊?

我細個讀書唔好,或者唔合格,我冇要父母負責。我自己籤晒啲成績表嘅。

每當我爸爸媽媽有爭執鬧交嘅時候,我有冇叫佢哋為咗我嘅童年著想,忍下對方?冇!我叫佢哋出街鬧!

我大個咗,唔知應該信邊個宗教,唔知做人為乜,唔知人生事業嘅方向都冇要求父母照顧我。

反而系我調番轉頭,提醒佢哋:你哋要搵錢啊,積穀防饑啊,唔系第日老來無依無靠啊!

乜嘢都系我!

一件汙,二件穢,三件無所謂。

白雪公主,識得果個系王子,灰姑娘識得果個又系王子;

有個有特殊嗜好,中意錫青蛙噶女人錫左只青蛙一淡,

只青蛙變出嚟嘅又系王子!有冇人諗過根本個王子系同一個人呢?

根本呢個王子都不知幾花心,周圍溝女。仲無良到扮青蛙去溝添!

所以話,其實呢個世界上沒王子,只有撲街,最憎就係果d扮王子噶撲街!!

但後來隨著世界噶發展,我覺得現代噶愛情故事當中,其實都系無公主噶.因為等白馬王子救噶果個系公主,拿把劍噶王子救果個又系公主,就連扮青蛙果個王子救噶都是公主.其實果個公主都唔知比人救過幾多次啦.甘又有冇人諗過根本個公主其實都系同一個人呢?呢個公主其實都不知幾貪心想有好多王子救佢.

愛唔系part-time,你唔可以話:『愛!做完咪走羅!』

戀愛系一盤生意,你要二十四小時諗住佢。

自己生意,冇所謂part-time 正識。

人地放假或者過年過節,你更加要開ot添。

行花市啦行海旁啦睇戲食飯啦....

你有乜0野競爭對手呢?

我冇競爭對手?!

你估你係專利巴士公司呀?

港巴都執0左啦!

有冇考慮結婚?

咁就要向公眾交代,咁就即繫上市啦!

所以,『中學生應否談戀愛』唔系問題、

問題系『人類應否有兩份全職工作?』

你再拍拖,需要知會你老闆:

『老細,我出面搵0左份戀愛,我真繫好需要呢份戀愛?,不過公司0野我會照做,我兼顧到。』

然後你老闆會話:

『咁你不如搵多份愛情,咪直情唔洗番呢分工羅』

依家d人溝女,對絛女最大0既要系乜呀?

唔系靚,最緊要,系夠新鮮!

乜0野叫做夠新鮮呀?

就係話、溝0左一年0個個,就唔夠溝0左半年0個個咁正。

因為半年0個個新相識,新鮮d。

同樣,溝0左半年0個個,就唔夠三個月咁正。

溝0左一個月就唔夠半個月0個個咁正。

溝0左一日就唔夠半日0左個正,如此類推,終於...

溝0左0個件,就唔夠未溝果件咁正!

咁即系點呢??

仲溝唔溝好呢?一溝就唔正?!

靚仔系唔系真系o甘重要呀?

有o的人話男人唔駛靚仔o既,有才華o米得羅.

系,你有冇試過帶你o既才華去落disco識女仔呀?

人地o的靚仔一行入去,唔洗二十分鐘,就已經同的女仔互相問問題:

[你度定我度?]

我帶住我o既才華入到去,幾難先搵到個女仔肯比個機會我.

唔系比機會我交換問題,而系比機會我天才表演.

唱歌跳舞做話劇講大話功夫表演,成套歡樂今宵一個人做一次......

失戀系會令人成長o既.

我失戀之前,一向都覺得世界上所有問題都有答案.

點解我地每日都要8點鐘起身返工呀?

因為夠鍾o羅!

點解我地有夠鍾呢樣o野呀?

因為我地唔用浮動上班時間o羅.

點解呢個世界有戰爭?

因為我地有**羅.

o甘點解我地要有**呀?

因為佢地有**o羅.

一切都有答案,直到我失戀.

阿珍,點解你唔愛我?

阿珍比o左一個經典既答覆我,佢話:

“愛情繫冇點解o架,系唔可以解釋o架,唔好問啦.”(記緊這句啦)

如果番學阿sir問我o野都可以o甘答就好o勒!

“黃子華,物體燃燒點解需要氧氣呀?”

“阿sir,系冇點解o架,系唔可以解釋o架,唔好問我啦!”

2樓:棒棒米唐

天天 時時

快樂 講個笑話開心

3樓:我是彥娃兒

5歲 ,講深了也聽不懂啊!還是講點他能理解的吧!

求生日祝福語,今天是我侄兒子的生日,誰有好的詞來一下。馬上給採納 30

4樓:付輕是我

寶貝,生日快樂,以後會陪你過每一個生日,祝你學習越來越好,看很多的書,帶你去很多的地方

5樓:喵腐女喵

孩子又大了一歲,老婆本要加緊的攢啊

6樓:三傻妹妹

送你一個生日蛋糕,用快樂、吉祥、如意做原料,用我的愛心、關心、熱心、痴心、做包裝,委託幸運之神做郵遞員送給你,願生日快樂。

祝侄子生日快樂祝福語

7樓:冰雨夢悠悠

1、祝你快快成長,永遠都可以用你可愛的微笑,感染身邊的每個人!2、祝賀你週歲啦!寶寶生日快樂!

3、祝福寶寶聰明伶俐、聽話乖巧4、祝寶寶:健康快樂,幸福平安5、燭光映著笑臉,紅酒醉著容顏,樂曲繞著耳邊,歡歌唱著團圓,蛋糕甜著心絃,賀卡寫著祝願:幸福生活年年,快樂時光天天。

祝:生日快樂!6、燭光交輝映甜蜜,長壽麵來纏幸福,紅酒醉人心中美,良辰美景慶生日;恭喜,恭喜,又長大一歲,祝你在新的一歲裡事事順利!

生日快樂!7、這一年裡爸爸媽媽陪著你經歷了你生命中許多的第一次,雖然你還不能開口說話,可是你已經很會表達自己的意願:8、在這個特殊的日子裡,我祝你:

天天娃哈哈,歲歲樂百事,笑臉美如花,青春惹人誇。生日快樂!9、在您的身上,我懂得了人生的意義,看到了真正的生命之光……祝您生日快樂!

10、又是你的生日,願你擁有一生一世的追求,一心一意的物件,一呼百應的朋友,一本萬利的生意,心想事成!11、悠悠的雲裡有淡淡的詩,淡淡的詩裡有綿綿的喜悅,綿綿的喜悅裡有我輕輕的祝福,生日快樂!生日祝福12、因為你的降臨,這一天成了一個美麗的日子,從此世界便多了一抹誘人的色彩。

祝你生日快樂!生日祝福13、以後要聽媽媽的話,做個乖寶寶哦!14、已往的一年對付你也許是懵懂的一年,新穎的一年。

信託在你此後的人生影象裡,這一年會是空缺的——不然就是你大腦超常!不外對付我們來說,這一年會是我們此生最難忘的一段日子,也是我們此後回想寶庫裡的一份珍藏。15、一年前的今日,爸爸守侯著媽媽生下了小小的你(媽媽是相當辛苦地!

)——提前了十多天,我們從手足無措到熟練精通的一年,辛苦勞累但充實滿足的一年,矛盾衝突又和諧美滿的一年!16、小可愛,生日快樂!以後長大一定要記得感謝自己的媽媽哦!

呵呵做個孝順的乖女兒!17、先祝寶寶一歲生日快樂。希望以後快樂,活潑的面對困難。

有健康的身體。呵呵!18、希望未來的日子,你都能快樂的成長,有個快樂美好的童年!

19、希望未來的你,可以勇敢做你自己,不一定要能幹,但一定要是個正直的人!20、希望你身體強壯,快快長大,越長越可愛哦。

8樓:奶思呀呀

1. 生日快樂!過完這個生日,你九歲了,已經從懵懂無知的嬰兒長成了漸諳世事的小小少年。

2. 善良是這個世界上最美好的東西,我把善良編成歌曲,裡面裝上幸福的花朵,為你的生日歌唱,為你的未來祝福,祝生日快樂!

3. 特別的日子,特別的祝福,送給生日的你:希望長大一歲的你更成熟,更順利,更成功,要鈔票多成堆,要情情溢四方,要福福滿東海,祝你生日快樂!

4. 因為你的降臨,這一天成了一個美麗的日子,從此世界便多了一抹誘人的色彩。祝你生日快樂!

5. 太陽因為你而更加溫暖,月亮因為你而更加皎潔,星星因為你而更回明亮,日子因為你而更加美好,今天因為你而更加有意義,祝福你,生日快樂,幸福永遠!

6. 寶貝,在你生日到來的今天,我用一支蠟燭,一個心願,一份真情,加上我誠摯的生日祝福一起送給你,祝願你夢想成真,<>學習進步,生活更加精彩。

7. 翻開時間的日記,你在最美的回憶,我用祝福為你摺疊幸福的標記;開啟時間的隧道,你在最美的等待,我用祝福為你守候快樂的意義,生日快樂!