我準備上廣州市二中的初中,那怎麼樣

時間 2021-05-12 18:18:08

1樓:拜楚安浩嵐

我嚟答啦,我初中系應元嘅,高中系廣雅嘅,今年高一

三大民辦名校就係

二中應元(學校比較細,冇住宿,但系校風非常好,老師好有責任心,學術氛圍好好,文科出色。不過初三要過去本部,今年中考第二啊)

廣雅實驗(成績系全市第一,大約百分之70嘅人都可以考翻去廣雅,校風都唔錯,而且初三去廣雅高中部上課,環境好好,同教育局關係特別好,成績好平均)

育才實驗(學校最靚啦,地段又好,係二沙島,理科成績非常厲害,不過今年退步左)

如果你可以入到哩三間,無論邊間都系非常唔錯,以我係應元3年以及對其他兩間嘅認識,出嚟啲人素質都頗高,唔系話其他民辦唔好,只不過佢地唔夠成熟,但從成績嚟睇,系冇辦法超越哩三間

公辦華附(爆難入啦,除非你華杯有一等獎)

省實(尖子非常多,老師亦很好,不過校風好差,攀比好嚴重,冇辦法啦,邊個叫佢關係生多)

2中(重點班唔錯,普通班超差,唔好考慮)

16(整體素質好好,成績都好唔錯,女仔出色)

7(同樣,成績唔錯,男仔出色)

我今年中考完我最有資格講啦,應元嘅大部分去執信,育實好似都系吧,廣雅嘅就翻翻廣雅,7、16都有去執信,省實去翻省實。

至於點入,民辦要考試,你到時發揮得好就唔錯啦,數學比重比較大。

公辦嘅可以通過推薦生(哩個好廢噶,推薦去啲爛學校),或者去公辦學校自己嘅考試,一般考試有前100或150就可以了,7同16都系有考試噶

暫時答咁多,你唔明再message我,希望你可以入到自己中意嘅學校啦

廣州市第七中學和廣州市第二中學哪個好?我是初三的 準備上高中了

2樓:清涼月_玄雪

二中絕對不用剪短發!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3樓:

七中歡迎您帶手機拍照上課做筆記!

我在廣州市嘉禾望崗,去廣州塔怎麼走

全程約54分鐘 14.4公里 11站 直達起點望崗步行約 1144 米到嘉禾望崗乘坐地鐵2號線,經11站,到公園前下車步行約 865 米到廣州塔終點廣州塔 方案1 在嘉禾望崗乘坐地鐵2號線,經11站,到公園前下車步行約 865 米到廣州塔 方案2 在嘉禾望崗乘坐地鐵3號線機場線,經9站,到體育西路下...

我在廣州火車站怎麼可以去到廣州市白雲區增槎路196號江南水果批發市場

廣州江南水果批發市場位於廣州市白雲區增槎路196號 1.從廣州火車站走約10公尺到地鐵廣州火車站a出入口乘坐地鐵五號線 坐1站 到地鐵西村站d出入口下,往前走到富力環市西苑 西村 站2轉乘291路a 坐2站 到糖廠路口站下。走約140公尺到廣州江南水果批發市場 2.從廣州火車站走約10公尺到地鐵廣州...

金州地鐵站到廣州市番禺區上城國際怎麼坐地鐵

呼爾竹 燈光節就在新天視和海心沙附近的珠江兩岸,在兩岸都可以看到,進行海心沙要30元門票,個人認為沒這個必要,因為在花城廣場也是看得清楚的。可以坐地鐵3號線到珠江新城站下,步行到花城廣場。apm線海心沙站出來只能到海心沙公園裡,是要買門票的,不通外面。從金州到番禺南浦地鐵怎麼坐 廣州火車站到廣州市番...