6瓣和8瓣金剛菩提子哪種好,想買個 6 瓣 7瓣 8瓣小金剛菩提108顆。不知道那種稍微好點。 6 7 8瓣的

時間 2021-05-06 07:38:55

1樓:

8瓣金剛菩提子比6瓣的稀少,產量少,並且整體上看,8瓣金剛菩提子的個體比較大,形狀更加飽滿,所以**會比6瓣的**高很多。

想買個 6 瓣 7瓣 8瓣小金剛菩提108顆。不知道那種稍微好點。 6 7 8瓣的

2樓:匿名使用者

瓣數多的固然是

來產量低,但源

是不一定好。瓣數多就會肉紋少,沒肉都是刺,就沒意思了。

5 6瓣就挺好。有時5瓣的肉紋好了**不低於6瓣。

至於**,有的賣家以瓣多為招牌要**,有的賣家則看重肉紋,肉好**高。肉好的玩出來才漂亮。

金剛菩提什麼樣子算好的 6瓣7瓣是什麼意思

3樓:匿名使用者

二瓣:兩瓣的金剛菩提子尤其適應於女性朋友們。如果您是一位母親的話,還能保護您的兒女,為您分擔乙份兒壓力。

三瓣:三瓣的金剛菩提子是對教育非常有益的,尤其適合小孩子和大中小學生。保佑學習的時候思維敏捷、清晰,更好地吸收知識,激發靈感。

四瓣:四瓣的金剛菩提子越大越好,喝它泡出的水,也可直接佩戴,都能夠保障人的身體健康,預防疾病的侵擾。

五瓣:五瓣的金剛菩提子能夠使佩戴的人時刻保持心平氣和的狀態,從而也能使整個家庭氛圍更為諧和美好。 六瓣:六瓣的金剛菩提子尤其適合經商的人佩戴,可保證財源廣進,生意興隆。

七瓣:七瓣的金剛菩提子對於剛開始創業或是正在找工作的人都是非常有幫助的,既可給你帶來更多金錢,還能幫你贏得好名望。

八瓣:八瓣的金剛菩提子對脾氣不好、易怒的人是一劑良藥,隨時平和你的情緒,從而營造溫和寧靜的學習工作環境。

金剛菩提子是5瓣還是6瓣

4樓:普賢金剛薩埵

五瓣六瓣都有,一般說法是1-21瓣都有,但是兩邊的都很少見,以五為中心,越往上瓣數越多越稀少,往下半數越少越稀少,5瓣和6瓣的最常見,同等品質和大小情況下,六瓣的相對於五瓣更貴點。

5樓:匿名使用者

很高興為您解答!

金剛菩提子按照稀見程度來排列的話。大致如下:

一級:常見:5瓣。

二級:比較常見:6瓣、4瓣、小7瓣,非圓形2瓣**:

較為稀少:大7瓣、8瓣、真三瓣(圓形3瓣,非長壽)、象鼻金剛四級:稀少:

月牙1瓣(大39mm及以上)、聯體金剛(2個聯)五級:極少:真2瓣(圓形)、聯體金剛(3個聯)六級:

極品:真1瓣圓形

希望可以幫助到您!

6樓:匿名使用者

一般是5瓣,6瓣數量相對於較少。可以去文玩部落菩提版塊交流。

尼泊爾金剛核桃為什麼要分為五瓣和6瓣,7瓣8瓣呢,有什麼理由嗎?

7樓:

從名稱上說呢,印尼金剛俗名叫落地紅,個大,瓣多是他的特點,但是常說的金剛菩提子是尼泊爾金剛,從**上這兩種是有很大差距的。金剛大小多在16-22mm,所以越大越貴,但落地紅大小多在23-28mm,所以大的多,金剛多是五瓣六瓣,瓣越多的越貴,落地紅多為7瓣8瓣,所以很多奸商拿這個冒充尼泊爾金剛賣。金剛瓣越多越呈橢圓,落地紅多為正圓,金剛紋路多為乙個個小疙瘩,落地紅紋路多為細紋行程的蜂窩狀,給你個圖你參考下

印尼紅皮大金剛菩提子6六瓣,7七瓣和8八瓣是什麼意思

8樓:騎驢x蹦迪

印尼的籽,不比尼泊爾的,個頭大瓣數多是它的特點,但是價位一般不是太高,

小金剛菩提子6瓣和5瓣的哪個好

9樓:風雲棟

如果相同品相,當然6瓣的好,6瓣的**更高,但是如果品相不同,則另當別論了……

金剛菩提五六瓣跟七八瓣紋路區別

10樓:龍巔藏品

你這個得懂的人回答了,我只聽說過大金剛紋路與小金剛紋路,因為瓣數不同,紋路區別現在我還不知道,你可以手機裝龍巔 藏品啊,裡面玩金剛的多,碰到懂這個的直接問就可以,或者裡面有行家服務,可以去看看

11樓:

世上沒有絕望的處境,只有對處境絕望的人